Ace Ventura
31.7.2006 AUTOR NÁVODU-STANDA MADUKAS
Agatha
Christie-and then there were none je hra, která vznikla volně podle
knižní předlohy Agathy Christie. Příběh pojednává o 10 osobách, které
jsou pozvány na ostrov do panského sídla, přičemž ten kdo je pozval
vůbec nedorazí.Všichni jsou obviněni z vraždy a bojí se odhalit vše co
vědí.Každý je sám se svým problémem,tajemstvím i strachem.Jeden po
druhém začnou umírat, respektive, někdo je vraždí.Na vás je,abyste
přišli záhadě na kloub .Hra není čistě lineární,takže můžete postupovat
za určitých okolností tak jak sami chcete.
Inventář-když najdete
nějakou písemnost tak jí vezměte,táhněte na lupu a klikněte.Váš hrdina
řekne ,že si přepíše text do zápisníku a v něm si ho pak můžete
přečíst.Pokud budete chtít něco spojit nebo naopak demontovat tak si to
dáte do spodního políčka v inventáři a pak kliknete na ozubená kolečka
pod okénkem.Pokud budete chtít hru uložit,upravit nebo ze hry odejít
zmáčknete klávesu ESC.
Osoby ve hře
Patrick Narracott
hlavní
hrdina a osoba za kterou hrajete.Amatérský detektiv,který se této role
ujal z nouze,protože jako jediný nebyl obviněn z vraždy.Jeho pátrání je
poněkud stereotypní,ale dá se to pochopit když uvážíme ,že o
vyšetřovacích metodách sotva co ví či zná.
Lawrence Wargrave
soudce
na odpočinku.Jeho zdravotní stav mu už dále neumožnil vykonávat toto
zaměstnání.Je spíše unaven životem a příliš stár na to,aby cokoliv
plánoval.Přesto mu nechybí kuráž a jeho bystrý mozek je stále o krok
napřed a pobyt na ostrově si užívá.
Vera Claythorne
kráska,kterou
Narracott tajně miluje,ale ona jeho city zpočátku neopětuje.Její vztah
s Lombardem je odhalen,ale to co jí trápí daleko víc je její
budoucnost.Být učitelkou je její velký sen.
Emily Brent
starší
dáma poněkud upjatého zevnějšku.Působí spíše jako stará panna bez
špetky kouzla.Pro muže není objektem,který by chtěli dobývat a je
zřejmé,že jí to není lhostejné.Upíná se k bibli a tam hledá útěchu i
vyrovnanost.
Phillip Lombard
odvážný
mladý muž jehož city k slečně Claythornové nebyli jen touhou po
flirtu.Nebojí se ničeho a ani to ,že se na ostrově vraždí ho nevyvede z
klidu.Má pocit,že má vše pod kontrolou a že si vždy poradí.
Dr. Edward Armstrong
známý
a uznávaný lékař jenž si potrpí na důstojnost, ať už ke svému povolání
nebo ke své osobě.Spojuje v sobě vlastnosti džentlmena a vědce.Jako
lékař si v domě vybudoval dost zvláštní a výlučnou pozici.Jeho
sebevědomí však sráží fakt,že není schopen odolat alkoholu.
William Blore
detektiv
profesionál,který však byl odsunut Narracottem na vedlejší kolej,což
nese dost nelibě.Je velmi sebevědomý,umí se vyjadřovat a má rád rychlá
řešení.
Anthony Marston
trochy
dandy ,který užívá života.Jako syn bohatých a vlivných rodičů neřeší
existenční problémy,ale evidentně neví jak naložit s životem.
John Mackenzie
generál
ve výslužbě.Typický voják.Poněkud zvláštní povaha,ale být generálem
znamená být tvrdý a přísný.Život pro něj ztratil smysl smrtí jeho ženy.
Thomas Rogers a jeho manželka Ethel
služebnictvo
v domě,které se stará o veškerý chod ,počínaje jídlem a konče
úklidem.Oba jsou velmi svědomití a poctivý.Prostě stará dobrá britská
škola.
1.Kapitola
Začínáte
před domem,kde je před vámi sluha Rogers.Otočte se a jděte zpět k
molu,kde máte svoji loď.Vidíte,že jí nějaký hulvát poškodil a tudíž
není schopná provozu.Vraťte se zpět a se sluhou si promluvte.Začne
pršet a on vás pustí dovnitř.Můžete se porozhlédnout po domě.Zamiřte
nejprve do salonku vlevo a vezměte si z barového stolku tři prázdné
sklenice vlevo.Jděte dál do místnosti s kulečníkem.Všimněte si dveří
vpravo,je to knihovna.Přes hernu vejděte do jídelny a v jedné ze
zásuvek si vezměte baterku.Z jídelny jděte do dveří vpravo,je to
kuchyně.Přejděte celou kuchyň až k lednici a u ní se dejte doleva.Jste
u komory se zásobami.Vezměte si lopatku na pytli s moukou a dvakrát
klikněte na mouku.Vyhrabete baterie.Seberte i velké kolo sýra.Jděte
zpět k lednici a projděte dveřmi vpravo od lednice.Klikněte jednou
vpřed a vstupte do dveří vlevo.Je to pokoj pro služebnictvo.Ze stolu
vzadu si vezměte sadu šicích jehel a dva dopisy.Dopisy v inventáři
přetáhněte na lupu dole a klikněte.Náš hrdina si text přepíše do svého
deníku.Můžete si i zkompletovat baterku-přetáhněte baterku a baterie
dolů do okna nad lupou a ozubenými kolečky.Kliknete na ozubená kolečka
a máte funkční svítící baterku.Vyjděte po schodech nahoru a promluvte
si se služebnou paní Rogersovou,která rovná prádlo ve skříni.Jděte pak
doprava až ke dveřím a projděte jimi.Jste v horním patře,kde jsou
ubytováni všichni hosté. Nejdříve se dejte doleva z vašeho pohledu a
projděte všechny pokoje,vezměte si dopisy,pak se vraťte zpátky a jděte
rovně, je tu čtveřice ubytovaných hostů/zaklepáte na dveře a se všemi
promluvíte/ a tím pátým je Blor.V jeho pokoji je na nočním stolku
zápisník,ale než k němu dojdete tak přijde Blor a dojde k ostré výměně
názorů.Poté se ozve zvonek,který svolává hosty k jídlu,takže se
ocitnete v kuchyni před jídelnou.Klikněte na dveře a vyslechnete
konverzaci.Vyjděte opět po schodech nahoru a z místa,kde paní Rogersová
rovnala prádlo si vezměte prostěradla.Opět se vraťte do Blorova pokoje
a vezměte si jeho zápisník z nočního stolku.Nyní jděte do Marstonova
pokoje.Jeho pokoj je první zleva z pozice vašeho hrdiny,najdete tam
zvací dopis a šifru.Jděte do třetích dveří na této straně,je to pokoj
Emilie Brentové.Vezměte si bibli z nočního stolku a kód na skříni.V
inventáři do dolního políčka přetáhněte bibli,kód a kód z Marstonova
pokoje.Kliknete na ozubená kolečka a máte rozkódovanou zprávu,kterou si
jako všechny dokumenty hned přepište do zápisníku.Z pokoje ještě
neodcházejte,vyjděte dveřmi ven a běžte doleva,kde vidíte teleskop se
stojanem.Obojí si vezměte.Nyní se vraťte dolů k jídelně a opět si
vyslechněte o čem všichni hovoří.Nastane zmatek a vy stojíte nad ležící
paní Rogersovou a doktor Armstrong vás žádá,zda byste mu mohl donést
lékařskou brašnu.Armstrongův pokoj je třetí zleva z vaší pozice,najdete
tam lékařskou brašnu.Jděte do pokoje pro služebnictvo a brašnu dejte
doktorovi,který sedí u paní Rogersové.Jděte dolů do salonku.Když
vstoupíte a se všemi promluvíte,tak se spustí animace a uvidíte kterak
Marston padne mrtev k zemi po vypití sklenky whisky.Vyjděte ze salonku
a vlevo si z gramofonu vezměte desku s nahrávkou.Poté následuje další
kolo rozhovorů,kdy mluvte se všemi.Po tomto kole rozhovorů bude
následovat animace.
2.Kapitola
Jděte
ke schodišti ,připravte si baterku a vyjděte až do horního patra pro
hosty.Vejděte do Armstrongova pokoje a klikněte na něj.Poté ještě
vstupte do pokoje Emílie Brentové a pana Lombarda/páté dveře
zleva/.Abych vám nemusel stále popisovat,kde který pokoj je tak vkládám
plánek,podle kterého se v pohodě zorientujete.Náš
hrdina si uvědomí ,že je skoro ráno, že toho moc nenaspal a vrátí se
dolů do jídelny.Je svědkem zajímavých rozhovorů.Poté se ujměte
iniciativy a opět se všemi promluvte a vyčerpejte všechny
dialogy.Spustí se animace.
3.Kapitola
Vejděte
do kuchyně a promluvte si s Rogersem.Jděte ke kulečníku a zde si
promluvte s Armstrongem a Wargravem.Pak projděte dveřmi do knihovny a
vyjděte skleněnými dvoudílnými dveřmi ven .Klikejte stále jen kupředu a
dojdete k útesu ,kde stojí slečna Clythornová.Po rozhovoru se vraťte po
té samé cestě zpět a projděte napravo tmavou dírou mezi skalisky.Jděte
kupředu až dojdete ke včelínu,kde najdete koš s jablky.Seberte ho a
vraťte se zpět na cestu a jděte zase směrem ke slečně Claythornové,ale
na rozcestí se dejte z vašeho pohledu doleva až přijdete na
pláž.Promluvte s MacKenziem a pak jděte zpět,ale ne tou cestou co jste
na pláž přišli ale jděte poděl ostrova po vysypané cestičce vedle
trávníku.Zde najdete Lombarda s Blorem a Lombard vám nakonec dá i plán
jak vytvořit řiditelný padák.Jděte po této cestičce dál až přijdete k
hlavnímu vchodu,ke stojí opět Lombard s Blorem.Pokecejte s nimi a pak s
madam Brentovou,která háčkuje.Po rozhovoru jí dejte sadu jehel z
inventáře,prostěradla a jděte po cestičce vlevo,stále kupředu až
přijdete ke kůlně.Jsou tu opět Lombard s Blorem.Spustí se animace a
máme dalšího mrtvého,je to Mackenzie,generál s kterým jste mluvili na
pláži.
4.Kapitola
Jste
v jídelně.Promluvte se všemi lidmi v místnosti a vyčerpejte všechny
dialogy.Pak jděte do kuchyně a promluvte si s Rogersem.Následuje
animace a vy se ocitáte v salonku,promluvte si s madam Brentovou.Jděte
ke gramofonu a klikněte na levý bok.Otevře se vám vnitřek a vy vyndejte
dvě vakuové elektronky.Vezměte vycházkovou hůl u vstupních dveří.Nyní
jděte do knihovny a ze stolu vezměte lampu.Otevřete všechny šuplíky a
postupně si vezměte razítko a razítkovací polštářek,izolepu,mapu a
kartičku.Pak se přesunete směrem ke knihovně a ze židle vpravo vezměte
knihu Historie pobřeží jižního Devonu.Nyní stojíte před knihovnou plnou
knížek.Vyndejte z ní tři knihy a pak je dejte zpět tak,aby k sobě
pasovali velikostí a barvou.Je to jednoduché a hned poté se vám vedle
otevře tajný vchod.Jděte kupředu k velkým trezorovým dveřím a klikněte
na ně.Objeví se vám kulatý číselník s posunem doleva a doprava.Nejprve
tedy točte doleva tak,aby ručička ukázala na číslo28,pak točte pravým
na 11 a nakonec opět levým na 49.Náš hrdina uslyší cvaknutí a pak
klikněte na páku vlevo a dveře se otevřou.Ještě než vstoupíte do
trezorových dveří tak si vezměte z rádiovysílačky na stole vlevo
vakuovou elektronku.Vejděte dovnitř a pod stolem vezměte nafukovací
člun.Před sebou vidíte čtverce s písmeny.Vy musíte písmena seřadit
zleva doprava,odshora dolů tak abyste vytvořili větu RULE THE
WAVES.Čtverce jsou posunovatelné a na princip přijdete okamžitě.Až se
vám to povede tak se otevřou další tajné dveře.Vejděte a zatáhněte za
páku vlevo,rozsvítíte a můžete jít dál do jeskyně.Jděte nejprve doprava
a vezměte si tam lodní šroub.Vraťte se zpět a jděte doleva po kovové
lávce až na konec.Vpravo u sudů si vezměte vesla a projděte dveřmi
dál.Klikněte kupředu a ze země si vezměte kleště.Jsou trochu špatně
vidět.Klikněte na prkna před vámi a projděte dál.Před sebou vidíte
takový větší dolík v zemi.Vraťte se zpět do domu a vejděte do
dvoukřídlých dveří ,tam co je kulečníkový stůl.Vejdete do promítací
místnosti.Vidíte Lombarda a slečnu Claythornovou jak se k sobě mají.Až
je vyrušíte tak s nimi oběma promluvte a pak při odchodu klikněte na
promítačku a ze šuplíků vezměte filmy,prázdnou cívku a žárovku.Vyjděte
ven a běžte do vstupní haly a dozadu.U dveří je Rogers,promluvte s
ním.Poté jděte ke gramofonu,umístěte na něj gramofonovou desku,vložte
dovnitř dvě vakuové elektronky,dejte jehlu na desku a klikněte za páčku
vepředu.Uslyšíte hlas,který vám sděluje,že je dobře že vás napadlo
otočit desku a že vás pan neznámý bude dobře bavit.Jděte do salonku a
vezměte sklenici z barového stolku z níž naposledy pil Marston.Jděte k
rádiu dozadu a zkuste otočit knoflíkem.Proud do něj sice jde ,ale stále
nefunguje.Jděte ke krbu,klikněte na něj a vezměte si zápalky a opište
si říkanku do zápisníku.Jděte do pokoje pro služebnictvo a vejděte do
koupelny.Je tu Blor,takže ho prokecejte.Pak jděte do kuchyně do komory
a vezměte si z police podlévač.Vepředu ze stolu vezměte košík z
měděného drátu.Pak jděte nahoru do pokojů hostů a jděte do pokoje
generále Mackenzieho.Sedí zde soudce Wargrave,tak s ním promluvte.Pak
jděte do pokoje vedle,kde je ubytována Emily Brentová.V koupelně si
vezměte ze stolku její zdravotní kartičku a přečtěte si jí.Pak jděte do
pokoje doktora Armstronga a promluvte s ním i o tom ,že víte že holduje
alkoholu.Pak se ocitnete dole v salonku.Je tma,v inventáři si dejte
dolů velké kolo sýra a klikněte na ozubená kolečka.Sýr se oddělí a vy
získáte procezovací plátno.Jděte do horního patra pro hosty a vejděte
do pokoje Emily Brentové.Vidíte ,že spí.Jděte do pokoje vedle k slečně
Claythornové.Je vzhůru a je tu i její nápadník Lombard.Promluvte si s
nimi a pak už se vám bude chtít spát.Je ráno a je sháňka po Rogersovi a
madam Brentové.Ocitáte se s Blorem venku a je na vás oba najít.Klikněte
kupředu a najednou jde proti vám klidná a v pohodě madam
Brentová.Klikněte doleva a rovně.Ocitnete se u kůlny,kde najdete
mrtvého Rogerse.
5.Kapitola
Ocitáte
se opět v jídelně a vše směřuje k tomu,že další obětí bude madam
Brentová.Je však až podezřele chladnokrevná a vyrovnaná.Wargrave však
ztratí důvěru v Narracotta a rozjede pátrání na vlastní pěst.Vyjděte
ven a budete svědkem hovoru mezi Armstrongem a madam Brentovou.Pak si s
ní promluvte i vy.Řekne vám ,že jí někdo zcizil klubko vlny.Klikněte
kupředu a pak doleva a rovně.Jste opět u kůlny,ale hlídá tu
Blor.Vejděte dovnitř do kůlny a vezměte si lopatu,kartičku a lampu na
stole.Jděte dál do kůlny a vezměte si štafle a vědro napravo.Vyjděte
ven a jděte doprava a stále rovně.Přijdete k pumpě u které je
hadice.Hadici si vezměte a do vědra natočte vodu.Vraťte se do domu a
jděte ke kulečníku,kde si promluvíte se soudcem Wargravem.Pak jděte
přes knihovnu a jeskyni až k místu kde je dolík,použijte lopatu a
vyhrabete ruční pumpičku./viz obrázek/Vraťte
se zpět po kovové lávce a jděte doprava.V inventáři si dejte dolů
nafukovací člun a pumpičku.Klikněte na ozubená kolečka a máte
nafouknutý gumový člun.Člun dejte na aktivní místo vedle vás a pak na
člun použijte vesla.V animaci uvidíte jak náš hrdina ztroskotá na
pláži,takže o něco tak bláznivého se už pokoušet nebude.Jděte do boudy
a z truhly si vezměte hromadu rybářských sítí.Pak jděte ven a dveřmi
napravo sejděte opět do jeskyně a zpátky přes knihovnu do domu.Jděte do
kuchyně směrem ke komoře.Kousek od ní nalevo je lis na ovoce.Nejprve na
něj použijte procezovací plátno,pak koš jablek,lodní šroub a nakonec
dolů pod kohoutek dejte prázdnou sklenici a klikněte na
kohoutek.Získáte jablečný mošt.Nyní jděte do knihovny a vyjděte ven
dvojitými dveřmi a jděte stále rovně až přijdete k útesu ,kde se hádá
Lombard s Claythornovou.Promluvte si s ní a jděte zpět.Na rozcestí se
dejte doprava a nyní po cestičkách se dostanete až ke kozlovi,který vás
nechce pustit dál./viz obrázek/Přesně
vám tu cestu k němu nepopíšu,ale těch možností není tolik ,abyste ho
nakonec nenašli.Když kliknete směrem ke kozlovi tak na vás zaútočí a
dál vás nepustí.Vezměte vědro vody z inventáře a nalijte ho do
koryta.Kozel přiběhne a začne pít a vy můžete projít dál.Jděte až k
rybářské chatě a uvnitř si vezměte kanystr s benzínem.Jděte dál do
druhé chaty a zde vezměte kožené popruhy na kozla.Můžete se podívat i
do třetí chaty,ale nic tam není.Vraťte se zpět kolem kozla a na
rozcestí se dejte doleva.Pasou se tu dvě kozy a před vámi je trnitý keř
,kterým nelze projít.Vezměte z inventáře jablečný mošt ve sklenici a
vylijte ho na keř.Kozy přijdou ke keři a sežerou ho.Cesta je
volná.Jděte kupředu a napravo si vezměte chomáč vlasce.Vraťte se zpět
do domu a běžte nahoru ,kde jsou pokoje hostů.Podívejte se klíčovou
dírkou na Armstronga jak pořád nasává.Poté se ocitnete venku s tím,že
už konečně musíte této záhadě přijít na kloub.Vraťte se před dům a
štrikující madam Brentové dejte vlasec z inventáře,řekne vám že to by
mělo pomoci a máte se stavit za chvíli.Jděte dovnitř do domu a opět
vyjděte a promluvte s ní.Dá vám konečně sešitá prostěradla.V inventáři
si dolu dejte sešitá prostěradla,trojnožku,kožené popruhy na kozla a
rybářské sítě.Klikněte na ozubená kolečka a máte řiditelný padák.Jděte
k útesu a klikněte padákem na aktivní místo./viz obrázek/V
animaci uvidíte,že ani další pokus opustit ostrov se nezdařil.Jste opět
na ostrově,naštěstí vás zachránila bójka.Vezměte si z ní německý
námořní maják.Slyšíte a vidíte Lombarda jak vykřikuje,že se cosi stalo
madam Brentové u včelína.Běžte tedy ke včelínu.Zhlédnete animaci.
6.Kapitola
Promluvte
si s Wargravem a Armstrongem v salonku,pak vyjděte ze salonku a oba
muži se kterými jste hovořil se domluví na partičce kulečníku.Jděte do
pokoje Philippa Lombarda.Bohužel zbraň zmizela,takže se muži navzájem
prohledají,ale nic nenajdou.Jděte zpátky dolů do místnosti s kulečníkem
a pohovořte s oběma muži.Spustí se dlouhá animace,kdy je Narracott,tedy
vy otráven a nemá moc času na užití protijedu.Bohužel opět je výpadek
elektřiny a je třeba jít nahodit generátor.Slečna Claythornová si
odskočí pro deku,protože je jí zima,ale její zoufalý křik vás přinutí
vyběhnout nahoru.Vejděte do pokoje proti schodišti,ale někdo vás praští
a vy jen uslyšíte výstřel a proberete pod schodištěm dole.Jděte do
jídelny ,kde vidíte zastřeleného soudce Wargraveho.Stojíte před
domem,běžte doleva do kůlny, kde je generátor.Použijte kanystr s
benzínem a generátor nahoďte.Nyní utíkejte ke včelínu a kousek od něj
je v trávě lahvička s Bellimanovým mazáním./viz obrázek/Lahvičkou klikněte na Narracotta,hned vám je lépe,tudíž jako protijed to zaučinkovalo.
7.Kapitola
Promluvte
si se zbývajícími čtyřmi aktéry této smrtící rulety.Bude následovat
animace,kterak sedíte v salonku a za zády vám projde pravděpodobný
vrah.Jděte nahoru k pokoj slečny Claythornové a zaklepejte.Tímto se
přesvědčíte,že je ve svém pokoji stejně jako Lombard.Jen doktor
Armstrong ve svém pokoji není.Teď si dáme takovou vsuvku,abychom
zmírnili napětí.Splníme si nepovinné úkoly,které nemají na postup ve
hře vliv ,ale je docela příjemné si je zahrát.Vyjděte ven a jděte do
sadu s jablky.Vezměte štafle z inventáře a postavte je pod strom a pak
na ně klikněte.Natrháte tím košík jablek.Vraťte se zpět do domu a jděte
přes knihovnu a trezor opět dolů do jeskyně a projděte až k místu ,kam
jste dorazili na člunu.Klikněte kousek doleva od chaty a na zemi leží
kartička s citátem o starých kostech.Vraťte se zpět ke kulečníku a ze
stolku si vezměte dřevěnou skřínku s kostkami.Umístěte jí dolu v
inventáři a klikněte na ozubená kolečka.Získáte klíček od zásuvky ke
stolu v knihovně.Jděte tam a zásuvku otevřete.Najdete knihu o
včelařství,přepište si stránky do zápisníku a prostudujte je.Vraťte se
ke včelínu,otevřete si inventář a přetáhněte váček s tabákem dolů a
klikněte na ozubená kolečka.Rázem máte prázdný váček a tabák.Dejte dolů
prázdnou lampu s cylindrem a tabák.Klikněte na ozubená kolečka a máte
lampu naplněnou tabákem.K lampě dolů přidejte zahradní hadici,klikněte
na ozubená kolečka a máte včelařský nezapálený dýmák.Přidejte k němu
dolů zápalky a klikněte na ozubená kolečka.Máte zapáleny včelařský
dýmák,který použijte na úl.Pak úl otevřete a vyndejte plástev medu.Dolů
dejte plástev medu a velký barový šejkr.Opět klikněte na ozubená
kolečka a získáte šejkr plný medu.K němu dolů dejte prázdnou skleničku
a opět klik na ozubená kolečka.Konečně máte sklenku prvotřídního
medu.Nyní si pro změnu zhotovíme pomůcku na identifikaci otisků
prstů.Dolů do inventáře dejte podlévač a mouku.Klikněte na ozubená
kolečka a máte podlévač naplněný moukou.Přidejte dolů sklenici z které
naposledy pil Marston a opět klikněte na ozubená kolečka.Tímto máte
sklenici posypanou moukou.Vyndejte podlévač a místo něj dejte dolů
izolepu a klikněte na ozubená kolečka.Získáte tím otisk prstu,který si
pod lupou prohlédněte.Vraťte se zpět do domu a jděte do Marstonova
pokoje.Jděte k jeho aktovce vlevo a použijte na ní podlévač a
izolepu.Poté si pod lupou prohlédněte otisk prstu.Pak dejte dolů otisk
prstu z aktovky a ze sklenice které pil a klikněte na ozubená
kolečka.Vidíte ,že oba otisky jsou stejné.Jděte do pokoje
dr.Armstronga.Jděte k jeho lékařské brašně a použijte stejný postup
jako na aktovku Marstona.V inventáři si pod lupou prohlédněte
Armstrongův otisk.Takhle to můžete udělat i u ostatních.Nyní běžte dolů
a vyjměte z gramofonu dvě vakuové elektronky-UX - 201A a 807- H.Běžte
do salonku k rádiu a k elektronce 305GT přidejte další dvě z
gramofonu.V inventáři dolů dejte měděný košík a kleště.Klikněte na
ozubená kolečka a získáte měděný drát,který použijte na rádio a pak
otočte knoflíkem vepředu.Snad to trochu zklidní nervy slečny
Claythornové.Vyndejte z rádia všechny tři elektronky elektronky a běžte
do knihovny a projděte tajným průchodem.Na stole vlevo vidíte
rádiovysílačku.Vložte dovnitř elektronky 305GT a 807- H.Dejte dolů do
inventáře stolní lampičku a klikněte na ozubená kolečka.Získáte
lampičku a žárovku.Lampičkou klikněte na rádio a pak na něj použijte i
mikrofon.Uslyšíte
sice dost špatně,ale přece jen zaslechnete cosi v tom smyslu ,že byste
neměli strkat nos do určitých věcí.Vezměte si obě elektronky ,vyjděte
nahoru a projděte všechny pokoje.Slečna Claythornová vás dovnitř
nepustí a navíc jí dal Lombard zbraň.Ten šel zapálit ven vatru,aby se
pokusil někoho přivolat.Jděte dolů do promítací místnosti/tam co je
kulečník/a do promítačky vložte promítací žárovku z inventáře.Zmáčkněte
páčku a uvidíte film o tom jak ponorka vyhodí do povětří nějakou
věc.Pak vložte film z inventáře a uvidíte jen jakéhosi muže.Pak vezměte
první film v krabici co máte v inventáři a dejte ho dolů.Klikněte na
ozubená kolečka a máte film i kartičku.Tu si přečtěte.Na film se náš
hrdina odmítne podívat.Stejně to udělejte i s druhým filmem v
krabici.Opusťte promítací místnost a jděte přes knihovnu ven a stále
rovně až k útesu.Přijdete k vatře,kterou zapálil Lombard.Vraťte se zpět
do domu a běžte ke dveřím slečny Claythornové.Stojí tu s Blorem a
Lombardem.Se všemi si promluvte a dojdete k závěru ,že dr.Armstrong se
jednoduše vypařil.
8.Kapitola
V
jídelně proběhne dialog o tom ,že zmizelo i tělo soudce Wargraveho,
poté se rozdělíte.Lombard bude hlídat vatru a Blor s Claythornovou
budou ve svých pokojích.Jděte do promítací místnosti úplně dopředu a
najdete zde soudce Wargraveho.Není však střelen do hlavy ,jak bychom
předpokládali a navíc je jeho tělo ještě teplé.Přejděte do knihovny a
vyjděte dvoudílnými dveřmi ven.Najdete zde mrtvého Blora,kterému někdo
rozbil hlavu mramorovým medvědem.Slečna Claythornová vykoukne z balkonu
a řekne ,že právě takového medvěda měla v pokoji a jde se
podívat.Zjistí,že medvěd už tam není a je si jista,že vrahem je Lombard
nebo vy.Otočte se a jděte stále rovně k útesu a podívejte se na
vartu.Pak se vraťte na rozcestí a běžte doleva až na pláž.Klikněte do
pravého dolního rohu obrazovky.Najdete tu mrtvého dr.Armstronga.
9.Kapitola
Jste
u dveří slečny Claythornové,ale odmítá vás pustit dovnitř.Myslí si,že
jste vrah.Zde máte dvě možnosti jak ve hře pokračovat
A)Pokud
budete jen tak pátrat kolem domu či vně a teprve poté půjdete k
vatře,tak najdete mrtvého Lombarda, protože vatra exploduje.
B)Jděte
hned k vatře a promluvte si s Lombardem.Tím ho zachráníte před explozí
a dozvíte se ,že on je ve skutečnosti Charles Morley a že Phillip
Lombard byl jeho přítel,který byl otráven.
Jste opět v domě a slyšíte hlasy,vyběhněte nahoru a jste svědkem finální scény,kdy se dozvíte motiv a poznáte vraha.Překvapivě jím je madam Emily Brentová alias Gabriella Steelová,holywoodská herečka,která zosnovala tvrdou pomstu soudci Wargravemu za odsouzení svého milence.Opět zde máte dvě možnosti zakončení
A)Po animaci vejděte do koupelny a Steelová slečnu Claythornovou zastřelí
B)Vezměte z inventáře mramorového medvěda a klikněte na ruku madam Brentové alias Steelové.Svedete s ní malý souboj a pak už se bude jen houpat a houpat......
Já jsem zvolil tuto možnost a tak naživu zůstali Narracott, Lombard a slečna Claythornová.Z gramofonové desky si vyslechněte záznam o tom ,kterak proběhlo ukončení v románu Agathy Christie.Jděte do jídelny a vezměte ze stolu posledního námořníčka.Vstupte do promítací místnosti a umístěte námořníčka vedle projektoru,do levého rohu.Otevřete horní šuplík a vyndejte film s názvem Hello again.Umístěte ho do projektoru ,zmáčkněte páčku a zase někdy příště..................konec.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)